13. september 2011

Money money money

Nå er dagen kommet. Selvfølgelig dagen før fristen går ut! Typisk meg. Jeg snakker altså om dagen for å melde seg opp til privatisteksamen. Det blir eksamen i norsk (skriftlig, muntlig og sidemål) og RLE for min del denne høsten. Så tar jeg de siste eksamnene i fremmedspråk til våren, forhåpentligvis et helt annet sted enn her jeg er nå. Drømmer om Frankrike, Costa Rica eller Den Dominikanske Republikk. Tiden vil vise, nå skal jeg først punge ut med nærmere 2000.- i eksamensavgift. De nærmeste dagene skal jeg også innom diverse skolebiblioteker for å høre om de har noen lærebøker til overs til en fattig privatist. Hvis ikke må jeg punge ut for det også. Dere som får stipend, studentrabatt og gratis skolebøker er heldige! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!