17. februar 2013

Nytt privatisttilbud fra Studyaway


Jeg har skrevet om Studyaway og privatiststudier i utlandet før;
Ny dag, nye muligheter!
Spennende nyheter fra Studyaway

Tidligere har de bare tilbudt privatiststudier i spansk, nå har flere fag og destinasjoner blitt lagt til på lista. Med Studyaway kan du reise til Haiti, Den Dominikanske Republikk, Costa Rica og Australia. I tillegg til privatiststudier har de også noen studietilbud på høyere utdanningsnivå.

Hva med å lære naturfag her?

Eller kjemi og fysikk her?

Eller kanskje geografi her?

Jeg kunne tenkt meg å reise til alle disse plassene, men valget har falt på Den Dominikanske Republikk og jeg håper å reise høst 2013 eller vår 2014. Skal bli deilig å rømme fra kalde Norge til surfing, yoga og spanskstudier i Karibien!

Alle bilder er lånt fra Studyaway.


2 kommentarer:

  1. kan man også reise til andre steder enn haiti og den dominikanske republik? det så jeg ikke på nettsiden dems? Når skal de begynne med dette?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! De begynte med dette ifjor. Såvidt jeg kan se er det nå kun Haiti og Dominikanske republikk man kan reise til.

      Slett

Kommenter!